08/09/13

GALICIA NAS CANTIGAS DE AMIGO



Sedíame eu na ermida de San Simon
e cercaronmi as ondas, que grandes son
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo!

Estando na ermida ant'o altar
e cercaronmi as ondas grandes do mar
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo!

E cercaronmi as ondas, que grandes son

non ei barqueiro, nen remador
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo!

E cercaronmi as ondas do alto mar

non ei barqueiro, nen sei remar
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo!

Non ei barqueiro, nen remador

morrerei fremosa no mar maior
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo!

Non ei barqueiro, nen sei remar

morrerei fremosa no alto mar
eu atendend'o meu amigo!
eu atendend'o meu amigo
                                    Mendiño


Ondas do mar de Vigo
se vistes meu amigo
e ai Deus, se verrá cedo

Ondas do mar levado
se vistes meu amado
e ai Deus, se verrá cedo

Se vistes meu amigo
o por que eu sospiro
e ai Deus, se verrá cedo

Se vistes meu amado
por que ei gran coidado
e ai Deus, se verrá cedo.
                                               Martín Codax







Ningún comentario:

Publicar un comentario